سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لذت خرید در خرید آگاهانه و بدون اشتباه است

صفحه خانگی پارسی یار درباره

انواع مژه مصنوعی + راهنمای جامع خرید آن

    نظر
مژه ها برای زیباتر کردن چشم ها عالی هستند، اما متاسفانه همه افراد مژه های زیبا و پرپشتی ندارند. بهترین مژه مصنوعی این کمبود زیبایی را در چشمان ما جبران می کند. البته اگر انتخاب خوبی برای نوع مژه مصنوعی داشته باشیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا انواع مژه مصنوعی را بررسی کنیم و بفهمیم کدام مژه مصنوعی به چشم شما می آید.
 
 
 

مژه مصنوعی زیبایی و جذابیت شما را کامل می کند

مژه مصنوعی زیبایی و جذابیت شما را کامل می کند

مژه ها برای زیبایی چشم ها عالی هستند. متأسفانه همه ما مژه های بزرگ و پرپشت نداریم و اگر آن ها را نداشته باشیم، به مرور زمان مژه ها را از دست می دهیم. اما برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد و راه حل مشکل کمبود مژه استفاده از مژه مصنوعی است.
 
همه خانم ها از جادوی مژه های مصنوعی اطلاع دارند و این بار از این مژه ها برای زیباتر شدن چشم های خود استفاده کردند. این مژه ها برای داشتن ظاهر چشمی جذاب عالی هستند. البته اگر در انتخاب و خرید مژه مصنوعی مناسب درست عمل کرده باشید، موفق بوده اید.
 
اگرچه استفاده از مژه های مصنوعی جزء ضروری آرایش کلاسیک نیست، اما امروزه به یکی از اجزای ضروری آرایش دائمی تبدیل شده است. مژه مصنوعی یک مکمل عالی برای آرایش چشم است. استفاده از مژه مصنوعی زیبایی و جذابیت چشم ها را دو چندان کرده و آنها را جذاب و درخشان می کند.
 
انواع مختلفی از مژه مصنوعی در بازار وجود دارد. مژه مصنوعی که در جعبه می بینید با آن چیزی که با چشمان خود می بینید بسیار متفاوت خواهد بود. پس برای انتخاب مژه مصنوعی مناسب برای چشمان خود باید دانش لازم را داشته باشید.
 
 
 
 

انواع مژه مصنوعی

برای داشتن بهترین انتخاب در هنگام خرید مژه مصنوعی ابتدا باید با انواع آن ها آشنا شوید:
انواع مژه مصنوعی

مژه مصنوعی‌های نواری

این نوع مژه ها در دو نوع موجود می باشند. اولین و رایج ترین نوع آن مژه هایی با نوارهای مشکی و نسبتا فیبری است که برای افرادی که از آرایش استفاده می کنند و آرایش چشم غلیظ تری دارند مناسب است. مژه های نوع دوم روی نوارهای نامرئی قرار می گیرند. این مژه ها روی چشم ها بسیار طبیعی به نظر می رسند و حتی بدون آرایش چشم هم قابل استفاده هستند.
 
مژه مصنوعی کامل: مژه مصنوعی پر رایج ترین نوع مژه است و زمان کمی برای زدن آن نیاز دارد. مژه ها با بند بسته شده به درب بسته می شوند.
 
مژه مصنوعی نیمه: نصف مژه مصنوعی روی نوار کوتاه تری قرار می گیرد و معمولاً فقط نیمه بیرونی پلک را می پوشاند. این باعث می شود این نوع مژه ها طبیعی تر به نظر برسند و استفاده و زدن آن راحت تر شود. مژه های نیمه مصنوعی هم برای گربه ها و هم برای ابروها مناسب هستند.
 
زاویه صعودی این نوع مژه ها قسمت بیرونی چشم را بالا می برد و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر نمایان می کند. همچنین این نوع مژه مصنوعی برای چشم های بسته یا گرد بسیار مناسب است. زیرا گوشه های داخلی چشم را باز می گذارد و به درازتر شدن فرم چشم کمک می کند.
 
مژه مصنوعی شاخه‌ای (دانه‌ای): مژه های مصنوعی به صورت انفرادی یا گروهی به نام خوشه وجود دارند. این مدل طبیعی ترین ظاهر مژه مصنوعی است، اما زمان زیادی برای زدن آن نیاز است. مژه مصنوعی با دانه به شما آزادی بیشتری می دهد و میکاپ آرتیست های حرفه ای بیشتر از این نوع مژه ها استفاده می کنند.
 
 
 

کدام مژه مصنوعی برای کدام چشم مناسب است؟

 کدام مژه مصنوعی برای کدام چشم مناسب است؟
چشم های ریز: افراد با چشمان کوچک باید مژه هایی را انتخاب کنند که توجه غیر ضروری را به خود جلب نکنند. این مژه های بسیار پرپشت و بلند با مشکی محسوس تر، چشمان شما را کوچکتر و نامنظم نشان می دهد و مصنوعی بودن مژه ها مشهود است.
 
چشمان درشت: برای افرادی که چشم های درشت دارند، می توان از مژه های بلند استفاده کرد تا چشم هایشان جذاب تر شود. اگر چشمانی درشت و گرد دارید و قسمت سفید چشم هم از بالا و هم از پایین عنبیه مشخص است، بهتر است از مژه های بلندتر و مرکز مژه ها استفاده کنید. پیاز و تراکم. این مدل مژه ضمن حفظ زیبایی و سایز چشم های شما باعث بلندتر و منظم تر شدن آنها می شود.
 
چشم های متورم: برای چشم های متورم یا پایین، بهتر است مژه مصنوعی را انتخاب کنید تا مرکز مژه ها ضخیم تر و بلندتر باشد و بتواند پلک ها را بپوشاند. مژه های بسیار کوتاه اگر تراکم مژه بسیار پایینی دارید، بهتر است مژه های مصنوعی با موهای ژولیده و ضربدری انتخاب کنید. چون بهتر است N کوتاه یا بیشتر بپوشید. مژه ها.
 
 

 

نکات مهم استفاده از مژه مصنوعی

  • هرگز از مژه های شخص دیگری استفاده نکنید.
  •  همیشه سطح چسبنده مژه های خود را به خوبی تمیز کنید سپس از آن استفاده کنید. هرگز هنگام خواب مژه مصنوعی نزنید.
  •  اگر چسب روی مژه ها خیلی ضخیم است و از پلک جدا نمی شود، گوشه های پلک را با کمی روغن ماساژ دهید و با دقت زیاد مزه باقیمانده آن را از بین ببرید.